torsdag 23. juli 2009

Litt av hvert

Kanskje på tide med litt oppdattering igjen.
Siden sist har det skjedd litt forskjellig. Jeg har fått fikset meg nytt pass, nytt førerkort samt andre ting om trengs til en ferietur. Nå skal alt være OK i forhold til ferien.
Ellers så var jeg en liten tur til dyrlegen på torsdag, Otis skulle kastreres. Operasjonen gikk veldig bra og Otis har det bare bra han.
Kjørte så nedover til Hanne og Bjarne, skulle være der noen dager. Tok med meg aussiene, og vi kjørte på kvelden på torsdagen. Kom fram rundt kl. 1 på natten, litt trøtt men det gikk helt greit det. Fikk noen utrolig koselige dager sammen med Hanne og familien hennes. Fikk også med meg masse babyklær hjem. Møtte også Marit og Lars, og fikk snakket masse hund og litt annet også da :P
Så var det bare å kjøre hjem igjen på søndag, skulle til kiropraktor på mandag.
På onsdag kjørte jeg og Chip til Inderøy, han skal være hos Tone Pernille og Blue en liten stund. Vi skal jo på ferie nå i 14 dager, og da må også hundene på ferie :D Turen opp gikk veldig bra, Chip fikk løpe løs sammen med Blue og tror nok han hadde det som plommen i egget. Tenk, bare han og 3 tisper.
På kvelden kjørte vi til Løkken for å trene litt med Aron og Breeze. Fikk faktisk en kjempefin treningsøkt der. Det var noen som holdt på med skyting litt over banen. Ganske spent på hvordan Breeze ville reagere, men hun var stødig som en klippe. Ikke en reaksjon i det hele tatt, tror ikke hun snudde seg en gang etter skuddene. Men fortsatte med det hun holdt på med, nemmelig FVF. Så fort hun fikk en leke, var det ingenting som kunne forstyrre henne. Utrolig moro å se hvordan hun reagerer på slike ting.
Nå er det bare litt pakking som gjenstår, samt å levere de siste hundene på ferie.

Ble et litt rotete innlegg dette, men slik har i alle fall de siste ukene vært.

Ingen kommentarer: